Πολιτική Επιστροφών
OΡΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΤOΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Στόχος μας είναι να εγγυηθούμε την απόλυτη ικανοποίηση των απαιτήσεων σας.Όπου, για οποιονδήποτε λόγο, δεν είσαστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα σας να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε αγοράσει μέσα σε δεκατέσσερις (14) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου.
Η πρώτη αποστολή αλλαγής είναι δωρεάν.
Πως επιστρέφω ένα προϊόν; Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται μέσω της υπηρεσίας μας αποστολής SpeedEx?? .
Το INDI δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για επιστρεφόμενα προϊόντα μέχρι να υπογραφούν από τo Courier.
Παρακαλούμε διασφαλίσετε πως τα προϊόντα επιστρέφονται σε κατάσταση καινούργιου και αφόρετου, με την αρχική συσκευασία και όλες τις ταμπέλες. Δεν είμαστε σε θέση να αποδεχτούμε χρησιμοποιημένα προϊόντα και σε αυτή την περίπτωση τα προϊόντα θα επιστρέφονται στον πελάτη.Στην περίπτωση που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε μία επιστροφή, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων μας στο +302661023650 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@indi-man.gr ακολουθώντας τις οδηγίες που θα σας δώσουμε.
Με την παραλαβή θα επεξεργαστούμε την επιστροφή σας εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών.Παρακαλούμε σημειώστε:
Το επιστρεφόμενο πακέτο είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσει σε εμάς, για αυτό προτείνουμε, για λόγους ασφαλείας, να αποστέλλετε το πακέτο με την Courier από την οποία παραλάβατε.
Παρακαλούμε να κρατάτε το αποδεικτικό της εταιρείας, με αριθμό εντοπισμού, αν παρέχεται.Παρακαλούμε παραθέστε μας τον κωδικό παραγγελίας σε κάθε επικοινωνία και συμπεριλάβετε την πρωτότυπη απόδειξη/τιμολόγιο μαζί με το επιστρεφόμενο πακέτο.
Αποτυχία στην επισύναψη ή συμπλήρωση της φόρμας επιστροφής που σας παρέχουμε θα έχει σαν αποτέλεσμα την καθυστέρηση της αλλαγής/επιστροφής.Αν επιστρέφονται περισσότερα του ενός προϊόντα από την ίδια παραγγελία, τότε πρέπει όλα να αποστέλλονται ταυτόχρονα.
Η επιστροφή εσωρούχων δεν μπορεί να γίνει δεκτή για λόγους υγιεινής.
ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ /ΑΛΛΑΓΉ ΜΟΥ;
Στόχος μας είναι να επεξεργαζόμαστε κάθε επιστροφή εντός 1-2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής της επιστροφής.
Παρακαλούμε κατανοήστε πως σε περιόδους υψηλής κίνησης υπάρχει η περίπτωση μικρής καθυστέρησης. Όλα τα επιτυχώς επιστρεφόμενα προϊόντα θα πιστώνονται στον λογαριασμό που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική παραγγελία, πλην τυχόν έξοδα.Αν έχετε οποιεσδήποτε απορίες ή επιθυμείτε να συζητήσουμε την διαδικασία επιστροφής/αλλαγής με περισσότερες λεπτομέρειες, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο+302661023650 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@indi-man.gr
Αν αλλάξετε κάποιο προϊόν θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε να επιβεβαιώσουμε το όποιο κόστος.Τι γίνεται σε περίπτωση που έχω λάβει λάθος προϊόν;Για οποιοδήποτε πρόβλημα με την παραγγελία σας μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +302661023650 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@indi-man.gr
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑΌλα τα παράπονα αντιμετωπίζονται καλοπροαίρετα. Τα προϊόντα χαρακτηρίζονται ελαττωματικά αν κατά την παραλαβή τους έχουν υποστεί ζημιά ή αν παρουσιαστεί κατασκευαστικό σφάλμα, εντός μηνός από την ημερομηνία αγοράς. Θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι προϊόντα που υφίστανται ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανώς κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται ή θα αποζημιώνονται αμέσως.Ωστόσο, το INDI διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό.
Το INDI θα σας ενημερώνει για την εξέλιξη του παραπόνου σας. Αν επιθυμείτε να αλλάξετε ένα ελαττωματικό προϊόν, θα πρέπει να έχετε υπ’όψιν σας ότι το INDI δύναται να το αντικαταστήσει με το ίδιο προϊόν του ίδιου μεγέθους ανάλογα με τη διαθεσιμότητα ή με οποιοδήποτε άλλο προϊόν.
Όπου είναι εφικτό, το INDI θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.
ΠΕΡΙΟΔΟΙ BAZAARΤα προϊόντα Bazaar, Sales, Black Friday δεν επιστρέφονται εκτός των περιπτώσεων ελατωματικών προϊόντων. Bazaar Sales, Black Friday θεωρούνται προϊόντα τα οποία ανήκουν στην κατηγορία outlet και την περίοδο Bazaar Sales, Black Friday έχουν αυξημένη έκπτωση.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ Στόχος μας είναι να εγγυηθούμε την απόλυτη ικανοποίηση των απαιτήσεων σας.
Όπου, για οποιονδήποτε λόγο, δεν είσαστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα σας να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε αγοράσει μέσα σε οκτώ (8) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου.Δυστυχώς το κόστος επιστροφής για διεθνείς παραγγελίες είναι δική σας ευθύνη.
ΠΩΣ ΕΠΙΣΤΡEΦΩ ΈΝΑ ΠΡΟΪOΝ;Θα πρέπει να κάνετε την επιστροφή εντός οκτώ (8) ημερών. Παρακαλούμε να αποστέλλετε τα προϊόντα μέσω ανιχνεύσιμων υπηρεσιών για την δική σας ασφάλεια.
Το INDI δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για επιστρεφόμενα προϊόντα μέχρι να υπογραφούν από τo Courier.Παρακαλούμε διασφαλίστε πως τα προϊόντα επιστρέφονται σε κατάσταση καινούργιου και αφόρετου, με την αρχική συσκευασία και όλες τις ταμπέλες. Δεν είμαστε σε θέση να αποδεχτούμε χρησιμοποιημένα προϊόντα και σε αυτή την περίπτωση τα προϊόντα θα επιστρέφονται στον πελάτη.Στην περίπτωση που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε μία επιστροφή, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων μας στο +302661023650ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@indi-man.gr ακολουθώντας τις οδηγίες που θα σας δώσουμε.
Συμπληρώστε την φόρμα επιστροφής που σας αποστείλαμε μαζί με το τιμολόγιο και εσωκλείστε το ασφαλώς στο δέμα επιστροφής.Με την παραλαβή θα επεξεργαστούμε την επιστροφή σας εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών.Παρακαλούμε σημειώστε:
Το επιστρεφόμενο πακέτο είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσει σε εμάς, για αυτό προτείνουμε, για λόγους ασφαλείας, να αποστέλλετε το πακέτο ως συστημένο που σας εξασφαλίζει την αξία των προϊόντων. Παρακαλούμε να κρατάτε το αποδεικτικό του ταχυδρομείου ή της εταιρείας, με αριθμό εντοπισμού, αν παρέχεται.
Παρακαλούμε παραθέστε μας τον κωδικό παραγγελίας σε κάθε επικοινωνία και να συμπεριλάβετε το πρωτότυπο τιμολόγιο μαζί με το επιστρεφόμενο πακέτο.Αποτυχία στην επισύναψη ή συμπλήρωση της φόρμας επιστροφής που σας παρέχουμε θα έχει σαν αποτέλεσμα την καθυστέρηση της αλλαγής/επιστροφής.
Αν επιστρέφονται περισσότερα του ενός προϊόντα από την ίδια παραγγελία, τότε πρέπει όλα να αποστέλλονται ταυτόχρονα.